Νταβιγλάκη Πόπη.. 3/10/2014 Βρήκαμε τώρα...και τα βάζουμε όλοι με τον εγωισμό... ήμαρτον δηλαδή ...υιοθετούμε τις λέξεις και τις αμολάμε με την πρώτη
ευκαιρία...έτσι...γιατί γουστάρουμε...έτσι για να κάνουμε
εντύπωση...έτσι για να κερδίσουμε έδαφος βρε αδερφέ..... να κάνουμε τον
άλλο να αισθανθεί άσχημα...
Νταβιγλάκη Πόπη 28/9/2014 Νανουρισμα Eλα μικρό μου ξάπλωσε ... να σε χαϊδολογήσω... με παραμύθι όμορφο.... να σε αποκοιμίσω.... στον κόρφο μου διαμάντι μου .... εκεί θα σ' αναθρέψω....
Ωχ πήγε πάλι 9:30...γιατί ωχ θα
αναρωτιέστε ε;; μα γιατί πολλοί μικροί μας φίλοι δεν θέλουν να πάνε στα
κρεβάτια τους...να αποχαιρετήσουν την όμορφη μέρα που πέρασαν και
ταξιδεύει, πια στο παρελθόν, και να ξυπνήσουν φρέσκα φρέσκα και
ξεκούραστα να υποδεχθούν την επόμενη όμορφη μέρα...!!!Όχι γιατί είναι
κακά παιδιά όοοοχι,