Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Αφιερωμένο!!!!! Στο αγγελοζαχαρενιο μας με λατρεία!!!!!

Νταβιγλάκη Πόπη 28/9/2014 Νανουρισμα

Eλα μικρό μου ξάπλωσε ...
να σε χαϊδολογήσω...
με παραμύθι όμορφο....
να σε αποκοιμίσω....
στον κόρφο μου διαμάντι μου ....
εκεί θα σ' αναθρέψω....



με μάνας την ανασεμιά...
σ' όνειρα θα σε πέψω...
του κόρφου μου τη ζεστασιά...
και της καρδιάς το χτύπο...
μπόλιασα στην ψυχούλα σου...
πότε να μη σου λείπω...
Νεράιδες και ξωτικά…
κοπιάστε στο μικρό μου....
παραμυθονειρέματα…
σου φτιάνουν ακριβό μου…
σκορπίζουν νεραιδοσκονη…
τ’ονειρο σου φωτίσουν…
αγγέλους μουσικάντηδες…
καλούν να τραγουδήσουν….
Γλυκα γλυκα νανουριστά….
να σε αποκοιμίσουν…
πεταλουδίσια χρώματα…
στολίζουν τ’ όνειρο σου…
και μια ολάνθιστη άνοιξη…
ραίνουν στο ριζικό σου..
μαζεύουν νεραιδόσκονη...
της μοίρα σου να δώσουν...
σαν μεγαλώσεις τα όνειρα..
να σου τα πραγματώσουν...!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου