Ψυχής μου..λύχνος..! Νταβιγλάκη Πόπη...

Μαντιναδες... στιχοι... πεζος λόγος..

Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Πόπη Νταβιγλάκη: Σαν παιδί δεν διάβαζα βιβλία… θυμάμαι μόνο ένα παραμύθι που μου διηγιόταν ο πατέρας μου… σαν έφηβη ξεκίνησα να διαβάζω …αυτογνωσίας ήταν τα περισσότερα… :: Η Ψυχή στη θέση της καρδιάς

Πόπη Νταβιγλάκη: Σαν παιδί δεν διάβαζα βιβλία… θυμάμαι μόνο ένα παραμύθι που μου διηγιόταν ο πατέρας μου… σαν έφηβη ξεκίνησα να διαβάζω …αυτογνωσίας ήταν τα περισσότερα… :: Η Ψυχή στη θέση της καρδιάς
 
Αναρτήθηκε από Πόπη Νταβιγλάκη στις 11:33 π.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014

Βραδιές σαν την αποψινή....φεγγαρι σε ζηλέυω..!!


Αναρτήθηκε από Πόπη Νταβιγλάκη στις 5:22 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Με την καρδιά της πεθυμιάς...!!


Αναρτήθηκε από Πόπη Νταβιγλάκη στις 5:20 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Μάστορας είσαι στις πλήγές....πες μου λοιπόν τον τρόπο..!!


Αναρτήθηκε από Πόπη Νταβιγλάκη στις 5:18 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Ο κόσμος τσίρκο και εμείς...πάνω του ακροβατούμε...Δέκα οι εντολές του Θεου..μα όλοι αποστατουμε..


Αναρτήθηκε από Πόπη Νταβιγλάκη στις 6:15 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Όλοι η γη μια σκηνή....


Αναρτήθηκε από Πόπη Νταβιγλάκη στις 6:11 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest

Μη περιμένεις μήνυμα...


Αναρτήθηκε από Πόπη Νταβιγλάκη στις 6:09 μ.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου BlogThis!Κοινοποίηση στο XΜοιραστείτε το στο FacebookΚοινοποίηση στο Pinterest
Νεότερες αναρτήσεις Παλαιότερες αναρτήσεις Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε: Αναρτήσεις (Atom)

Ψυχής μου λύχνος..!!

Η φωτογραφία μου
Πόπη Νταβιγλάκη
ΚΡΗΤΗ, ΗΡΑΚΛΕΙΟ, Greece
Καλώς ήρθατε.. στην αστερούπολη..!
Προβολή πλήρους προφίλ

Συνολικές προβολές σελίδας

Chat από το Chat24.gr

Καλή σας ανάγνωση! Αρχειοθήκη ιστολογίου

  • ►  2012 (14)
    • ►  Νοεμβρίου (1)
    • ►  Δεκεμβρίου (13)
  • ►  2013 (5)
    • ►  Ιανουαρίου (5)
  • ►  2014 (76)
    • ►  Αυγούστου (69)
    • ►  Σεπτεμβρίου (4)
    • ►  Οκτωβρίου (3)
  • ▼  2015 (1)
    • ▼  Ιανουαρίου (1)
      • Μη νεφελιάζεις ουρανέ

Τα Ζώδια σήμερα!


Zwdia  

Όλες οι αναρτήσεις..!

By Lefta4klik add all post
ΝΑΙ. Θέμα Ταξίδια. Εικόνες θέματος από imagedepotpro. Από το Blogger.