Ψυχής μου..λύχνος..! Νταβιγλάκη Πόπη...
Μαντιναδες... στιχοι... πεζος λόγος..
Σάββατο 23 Αυγούστου 2014
Όλοι η γη μια σκηνή....
Μη περιμένεις μήνυμα...
Έξω βροχή και η σκέψη μου..σταλίζει πικραμένα...
Όλοι ενός λεπτού σιγή...
Χαρώ το εγώ πως αγαπώ..!!!!
Του πόνου σου ο στεναγμός...
Εμμμμ.....
Νεότερες αναρτήσεις
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)