Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Έξω βροχή και η σκέψη μου..σταλίζει πικραμένα...


Όλοι ενός λεπτού σιγή...


Χαρώ το εγώ πως αγαπώ..!!!!


Του πόνου σου ο στεναγμός...


Εμμμμ.....


Με υπογράμμιση...το όνομά σου Κρήτη..!!!


Χρόνε μου..!