Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Χαρώ το εγώ πως αγαπώ..!!!!


Του πόνου σου ο στεναγμός...


Εμμμμ.....


Με υπογράμμιση...το όνομά σου Κρήτη..!!!


Χρόνε μου..!


Δεν είναι πιόνι ο άνθρωπος...


Εβαλά στα όνειρα φωτιά..!