Ψυχής μου..λύχνος..! Νταβιγλάκη Πόπη...
Μαντιναδες... στιχοι... πεζος λόγος..
Σάββατο 23 Αυγούστου 2014
Του πόνου σου ο στεναγμός...
Εμμμμ.....
Με υπογράμμιση...το όνομά σου Κρήτη..!!!
Χρόνε μου..!
Δεν είναι πιόνι ο άνθρωπος...
Εβαλά στα όνειρα φωτιά..!
Και μοιάζουνε τα μάτια του...με διαμαντένια χάντρα...!!
Νεότερες αναρτήσεις
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)