Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Με υπογράμμιση...το όνομά σου Κρήτη..!!!


Χρόνε μου..!


Δεν είναι πιόνι ο άνθρωπος...


Εβαλά στα όνειρα φωτιά..!


Και μοιάζουνε τα μάτια του...με διαμαντένια χάντρα...!!


Εγώ 'μαι απ' τ' άγρια πούλια...


Φεγγάρι με έιπες μα έσυ... αλλο ουρανό κατέχεις...!