Ψυχής μου..λύχνος..! Νταβιγλάκη Πόπη...
Μαντιναδες... στιχοι... πεζος λόγος..
Σάββατο 23 Αυγούστου 2014
Με υπογράμμιση...το όνομά σου Κρήτη..!!!
Χρόνε μου..!
Δεν είναι πιόνι ο άνθρωπος...
Εβαλά στα όνειρα φωτιά..!
Και μοιάζουνε τα μάτια του...με διαμαντένια χάντρα...!!
Εγώ 'μαι απ' τ' άγρια πούλια...
Φεγγάρι με έιπες μα έσυ... αλλο ουρανό κατέχεις...!
Νεότερες αναρτήσεις
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)