Ψυχής μου..λύχνος..! Νταβιγλάκη Πόπη...
Μαντιναδες... στιχοι... πεζος λόγος..
Σάββατο 23 Αυγούστου 2014
Δεν είναι πιόνι ο άνθρωπος...
Εβαλά στα όνειρα φωτιά..!
Και μοιάζουνε τα μάτια του...με διαμαντένια χάντρα...!!
Εγώ 'μαι απ' τ' άγρια πούλια...
Φεγγάρι με έιπες μα έσυ... αλλο ουρανό κατέχεις...!
Στο πρόσωπό σου...!!
Σαν νιώσεις άγγιγμα ψύχής..τσ' αφής αξία χάνει...αφου χαϊδεύει..η σκέψη σου ...'οτι η αφή δε φτάνει...!
Νεότερες αναρτήσεις
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)