Ψυχής μου..λύχνος..! Νταβιγλάκη Πόπη...
Μαντιναδες... στιχοι... πεζος λόγος..
Σάββατο 23 Αυγούστου 2014
Και μοιάζουνε τα μάτια του...με διαμαντένια χάντρα...!!
Εγώ 'μαι απ' τ' άγρια πούλια...
Φεγγάρι με έιπες μα έσυ... αλλο ουρανό κατέχεις...!
Στο πρόσωπό σου...!!
Σαν νιώσεις άγγιγμα ψύχής..τσ' αφής αξία χάνει...αφου χαϊδεύει..η σκέψη σου ...'οτι η αφή δε φτάνει...!
Πε μου εσυ...
Πόσο μου λείπεις....
Νεότερες αναρτήσεις
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)