Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Εγώ 'μαι απ' τ' άγρια πούλια...


Φεγγάρι με έιπες μα έσυ... αλλο ουρανό κατέχεις...!


Στο πρόσωπό σου...!!


Σαν νιώσεις άγγιγμα ψύχής..τσ' αφής αξία χάνει...αφου χαϊδεύει..η σκέψη σου ...'οτι η αφή δε φτάνει...!


Πε μου εσυ...


Πόσο μου λείπεις....


Αχτίδες.. ήλιου...