Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Μερα & νύχτα...


Αόρατες είναι οι πλήγες...


Αν τό 'χεις χούι ..πες μου το...


χμμ


Γιατι??


Σαφή το τελεσίγραφο..


Τη πιο ασχημη ανάμνηση...!