Ψυχής μου..λύχνος..! Νταβιγλάκη Πόπη...
Μαντιναδες... στιχοι... πεζος λόγος..
Σάββατο 23 Αυγούστου 2014
Μερα & νύχτα...
Αόρατες είναι οι πλήγες...
Αν τό 'χεις χούι ..πες μου το...
χμμ
Γιατι??
Σαφή το τελεσίγραφο..
Τη πιο ασχημη ανάμνηση...!
Νεότερες αναρτήσεις
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)