Ψυχής μου..λύχνος..! Νταβιγλάκη Πόπη...
Μαντιναδες... στιχοι... πεζος λόγος..
Σάββατο 23 Αυγούστου 2014
Αν τό 'χεις χούι ..πες μου το...
χμμ
Γιατι??
Σαφή το τελεσίγραφο..
Τη πιο ασχημη ανάμνηση...!
Μεγάλο το τιποτα....
Τα λόγια σου...
Νεότερες αναρτήσεις
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)