Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

Αν τό 'χεις χούι ..πες μου το...


χμμ


Γιατι??


Σαφή το τελεσίγραφο..


Τη πιο ασχημη ανάμνηση...!


Μεγάλο το τιποτα....


Τα λόγια σου...