Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

χμμ


Γιατι??


Σαφή το τελεσίγραφο..


Τη πιο ασχημη ανάμνηση...!


Μεγάλο το τιποτα....


Τα λόγια σου...


Αφιερωμένο σε μια φιλή..!!