Ψυχής μου..λύχνος..! Νταβιγλάκη Πόπη...
Μαντιναδες... στιχοι... πεζος λόγος..
Σάββατο 23 Αυγούστου 2014
χμμ
Γιατι??
Σαφή το τελεσίγραφο..
Τη πιο ασχημη ανάμνηση...!
Μεγάλο το τιποτα....
Τα λόγια σου...
Αφιερωμένο σε μια φιλή..!!
Νεότερες αναρτήσεις
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)