Ψυχής μου..λύχνος..! Νταβιγλάκη Πόπη...
Μαντιναδες... στιχοι... πεζος λόγος..
Σάββατο 23 Αυγούστου 2014
Σαφή το τελεσίγραφο..
Τη πιο ασχημη ανάμνηση...!
Μεγάλο το τιποτα....
Τα λόγια σου...
Αφιερωμένο σε μια φιλή..!!
Άτιμο ημερολόγιο...
Αλάνι...
Νεότερες αναρτήσεις
Παλαιότερες αναρτήσεις
Αρχική σελίδα
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)